logo.png

Ensemble Tacet

23. avgust 2022 ob 20.00

Program

Katarina Nagode, flavta traverso

Martina Okoliš, čembalo

Mojca Jerman, baročna violina

Minoritska cerkev

J. J. Quantz (1697-1773): Trio sonata v e-molu, QV 2:20

G. P. Telemann (1681-1767): Trio sonata v a-molu, TWV 42:a6

M. Marais (1756-1728): Pieces en trio; Suita v g-molu

J. S. Bach (1685-1750): Trio sonata v C-duru, BWV 529

A. Bon di Venezia (1738-1769?): Divertimento v d-molu, op.3, št.3

A. Vivaldi (1678-1741): Trio sonata v D-duru, RV 84

image001.jpg

Katarina Nagode se kot flavtistka poveča predvsem obdobju od zgodnjega baroka do pozne romantike. Pri svojem delu poudarja odkrivanje zvoka originalnih inštrumentov iz preteklosti ter njegov pomen za izvajanje glasbe danes. Igra na baročno, klasično ter moderno flavto.
Katarina je nižjo glasbeno šolo in umetniško gimnazijo obiskovala v Mariboru pri prof. Simoni Vake. V času šolanja je prejela številne nagrade in priznanja na državnih in na mednarodnih tekmovanjih, leta 2007 je bila zmagovalka tekmovanja TEMSIG.
Že leta 2009 je začela obiskovati program za nadarjene na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu, kjer je leta 2015 diplomirala in leta 2018 še z odliko magistrirala v razredu prof. Nilsa-Thila Krämerja. Preko programa Erasmus+ se je izobraževala še na Glasbeni akademiji v Pragi pri prof. Mariu Messaniju.
V času šolanja v Gradcu je pri prof. Sandri Koppensteiner obiskovala flavto traverso in se leta 2015 vpisala na dodiplomski študij pri dr. Claire Genewein na Zasebni univerzi Anton Bruckner v Linzu. Leta 2019 je študij z odliko zaključila in izobraževanje nadaljuje pri prof. Marcellu Gattiju na Univerzi Mozarteum v Salzburgu.
Na področju stare glasbe sodeluje z različnimi zasedbami doma in v tujini, med drugim z Bachakademie Stuttgart, kjer je bila v letih 2019 in 2020 po uspešno opravljeni avdiciji akademistka, z Vocal Ensemble Rastatt in Les Favorites, z Ensemble Cordia, sodelovala je tudi pri projektu Univerze za glasbo v Gradcu »Harmoniemusik«. V letu 2020 je bila članica orkestra pri izvedbi Bachovega Magnificata v Slovenski filharmoniji. Sodelovala je z mednarodno priznanimi dirigenti kot so Hans Christoph Rademann, Jos van Veldhoven, Holger Speck, Gary Garden…
V času študija je bila članica opernega in simfoničnega orkestra Univerze za glasbo v Gradcu, sodelovala je pri projektu Euphony Youth Orchestra, s katerim so gostovali v Gradcu, Linzu, Ljubljani in Zagrebu. Od 2014 do 2016 je bila članica orkestrske akademije v gradu Weissenstein v Pommersfeldnu, v Nemčiji, kjer je leta 2015 kot solistka izvedla Mozartov koncert za flavto in harfo v C-duru. Kot solo flavtistka je sodelovala z North-West Opero in Doyle Opero na Irskem, redno substituira v SNG Maribor, sodelovala pa je tudi z graško opero.


Martina Okoliš je na Akademiji za glasbo v Ljubljani z odliko diplomirala najprej na oddelku za glasbeno pedagogiko, nato na oddelku za instrumente s tipkami, smer orgle, in nazadnje zaključila magistrski študij čembala pri red. prof. Egonu Mihajloviću na oddelku za staro glasbo. Za magistrski koncert je prejela diplomo summa cum laude.

Pred študijem čembala se je udejstvovala kot korepetitorka na klavirju in na orglah, sodelovala na mednarodnih poletnih šolah. Solistično ali skupaj z drugimi izvajalci je izvedla nekaj odmevnih koncertov v Sloveniji in Italiji. Sodelovala je na številnih koncertih za mlade v okviru Glasbene mladine Slovenije ( Čudoviti svet orglanja, Mladi mladim,..). Kot solistka je z orkestrom Opere in baleta SNG Ljubljana, izvedla Poulencov koncert za orgle, godalni orkester in timpane v Slovenski filharmoniji v Ljubljani.

Kot čembalistka je sodelovala na festivalu historične glasbe in plesa Musica Locopolitana. Kot članica Baročnega orkestra Akademije za glasbo ( korepetitorka, asistentka dirigenta ) je sodelovala pri številnih projektih. Nastopala je tudi s komornim godalnim orkestrom in harmonikarskim orkestrom Akademije za glasbo. Je članica baročnega kvarteta Hymnia, s katerim je nastopila na samostojnih koncertih v okviru Evropske prestolnice kulture in številnih drugih koncertih (Mladi mladim, Jesenske serenade, Tartini festival in več samostojnih koncertih). Nastopa tudi v čembalo duu z Egonom Mihajlovićem. Kot predavatelj je sodelovala na 1. mednarodni Čembalijadi v Ljubljani ( 2015). Solistično in kot korepetitor je izvedla nekaj odmevnih koncertov. Nastopila je na mednarodnem festivalu čembala v Beogradu in vodila mojstrski tečaj za mlade čembaliste. V letih 2015-2019 je bila korepetitorka na mednarodni poletni šoli in festivalu stare glasbe v Ljubljani.

Kot učiteljica klavirja, orgel in čembala se posveča pedagoškemu delu na Glasbeni šoli Radovljica in umetniški gimnaziji v Celju. Od leta 2014 je asistentka prof. E. Mihajlovića za področje čembala na Akademiji za glasbo v Ljubljani, kjer poučuje izbirni predmet čembalo.


Mojca Jerman je od leta 2017 študentka baročne violine v razredu profesorja Enrica Gattija na glasbenem Konservatoriju v Bologni.
Pred tem je zaključila študij na ljubljanski Akademiji za glasbo, kjer je bil njen profesor Vasilij Meljnikov. V času študija se je eno leto izobraževala na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu pri profesorici Priyi Mitchell.
Njeno zanimanje za baročno glasbo se je začelo že v času študija na Akademiji za glasbo, kjer je bila dve leti tudi koncertna mojstrica baročnega orkestra, s katerim so v sodelovanju z mariborskim baletom izvedli baletno predstavo na glasbo Pergolesijeve Stabat Mater, leto zatem pa so izvedli obsežno delo Johanna Sebastiana Bacha, Janezov Pasijon. V teh letih je bil njen mentor za baročno glasbo profesor Egon Mihajlović. Mojca nastopa predvsem kot članica različnih orkestrov in komornih zasedb. Septembra 2018 se je udeležila projekta mladinskega orkestra Cuban-European Youth Academy, ki ga organizira nemški Balthasar-Neumann Ensemble iz Hamburga.
S klavirskim triom Rêverie je nastopala po vsej Sloveniji, Evropi in Argentini, skupaj so tudi prejemnice večih nagrad, doma in v tujini.V Sloveniji so se predstavile pod okriljem ustanov, kot so Imago Sloveniae, Glasbena mladina ljubljanska in Glasbena mladina Slovenije (cikel GM oder) ter v okviru festivalov Gallus Fest (Idrija), Festival Tartini (Koper), koncertni abonma na gradu Rače, Wolfov koncertni abonma (Slovenj Gradec) ter Kristalni abonma (Škofja Loka). V tujini so koncertirale v Avstriji (Dunaj), Italiji (Trst, Devin), na Madžarskem (Budimpešta, Monošter), v Švici (Kilchberg), na Hrvaškem (Zagreb), v Nemčiji (Bonn), Franciji (Pariz) ter Angliji (London). V septembru 2015 so se odpravile na koncertno turnejo v Argentino, kjer so izvedle šest koncertov (štiri koncerte v Buenos Airesu in dva na jugu Argentine v Villi la Angosturi in Barilochah).
Leta 2014 je kot solistka nastopila s simfoničnim orkestrom SNG Maribor, s katerimi so izvedli Bruchov prvi koncert za violino in orkester. Za ta nastop in druge umetniške dosežke med študijem je prejela študentsko Prešernovo nagrado.
Redno sodeluje z Ansamblom Antiphonus iz Zagreba (Split, Dunaj, Zagreb), večkrat nastopi v okviru Festivala stare glasbe Harmonia Concertans pod vodstvom Domna Marinčiča v Ljubljani in je od jeseni 2019 članica orkestra Insula iz Pariza.